.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خلع ید نساجی مازندران از سرمایه گذار ترک

شرکت نساجی مازندران از سرمایه گذار ترک خلع ید می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران استاندار مازندران در نشست ستاد سرمایه گذاری استان با بیان اینکه ناتوانی سرمایه گذار شرکت نساجی مازندران در پرداخت معوقات 30 ماهه کارگران وبدهی 52 میلیاردی به سازمان تامین اجتماعی ومالیات دیگر شرایط ادامه فعالیت را نداردگفت: ناتوانی این سرمایه گذار در استان مصوب و به زودی خلع ید می شود.

سید علی اکبر طاهایی با اشاره به اینکه پس از خلع ید شرکت به بانک ملی واگذار می شود افزود: فروش اموال شرکت راه کار مناسبی برای حل مشکل نساجی مازندران نیست.

وی دخالتهای عوامل غیر دولتی وغیر اجرایی را عامل اصلی تعطیلی نساجی دانست.

مدیر کل صنعت معدن وتجارت مازندران نیز با بیان اینکه از 2 سال گذشته هزینه آب ، برق ، گاز و تلفن شرکت پرداخت نشده گفت: برای پرداخت بخشی از معوقات 16 میلیارد تومانی کارگران، زمین 3 هکتاری شرکت نساجی در سرخرود به فروش می رسد.

هاشم پور با اشاره به اینکه بازنشستگی افراد واجد شرایط تا پایان سال تعیین تکلیف می شود گفت :با وجود به رکود کشیده شدن این صنعت لیست بیمه کارگران همچنان ارساتل می شود.

وی فعال کردن بخش بافندگی وواحد رنگریزی و چاپ ونوسازی گونی بافی را از الویت های بازسازی این شرکت اعلام کرد.

همچنین در این نشست کارگران نساجی نیز طلب 30 ماهه را بزرگترین مشکلشان دانستند و تصریح کردند:خروج دستگا های موجود شرکت از دغدغه کارگران است.

از 803 کارگر شرکت نساجی مازندران و قائمشهر 319 نفر مشمول بیمه بیکاری ، 230 نفر بازنشسته واز 287 کارگر رسمی و قراردادی مانده 150 نفر مشغول و بقیه بیکارند .

در سفر دور نخست رئیس جمهور به مازندران در سال 1385 احیاء کامل صنعت نساجی مازندران با اشتغال زایی 6 هزار نفر مصوب شد که تاکنون اقدام اساسی انجام نگرفت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1391
آقای اکبری نماینده پیشین مجلس باید پاسخگوی وعده های توخالیش باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.